Rozliczenia bezgotówkowe naprawy nadwozi

Standard trzeci: bezgotówkowe naprawy nadwozi

Co oznaczają naprawy rozliczane bezgotówkowo?
Spośród siedmiu podstawowych spełnianych przez nas standardów, oferujemy naprawy, które od naszych Klientów nie wymagają nakładów finansowych. Oznacza to, że za wykonaną naprawę Klient nie musi płacić by odebrać naprawiony samochód, a rozliczenie z firmą ubezpieczeniową bierzemy w pełni na siebie. Oczywiście nie mówimy o sytuacji, gdy firma zlecająca naprawę samochód jest zobligowana do pokrycia kwoty podatku VAT lub gdy w polisie ubezpieczeniowej jest zapisany udział własny.

Rozliczenia bezgotówkowe szkód lakierniczych nie są niczym nowym na rynku, jednak są podstawowym standardem, który prawdziwy serwis lakierniczy spełniać musi. Likwidacja szkody bezgotówkowo oznacza, że firma ubezpieczeniowa przelewa (z odroczonym terminem płatności) należność za naprawę bezpośrednio warsztatowi naprawczemu i nie ma potrzeby ze strony Klienta zakładania tych pieniędzy na poczet przyszłego przelewu.

 

Naprawa nadwozi jest potrzebna wtedy, gdy karoseria samochodu ulegnie uszkodzeniu na skutek kolizji lub wypadku. Auto należy wtedy dostarczyć do zakładu naprawy nadwozi wykonującego wyspecjalizowane usługi blacharsko lakiernicze. Po takiej naprawie samochód jest znowu w pełni sprawny i wyglądający jak przed wypadkiem. Warto jednak wybrać dobry warsztat naprawy nadwozi rozliczający szkody bezgotówkowo, gdyż naprawiane auto nie tylko będzie kiedyś sprzedawane, ale także nasze bezpieczeństwo jest na wagę złota. Jako firma blacharsko lakierniczaistniejąca od 1977 roku, wiemy coś na tematy napraw nadwozi, dlatego wybranie nas jako swojego warsztatu to bardzo dobra decyzja. Zapraszamy w Warszawie do naszego zakładu napraw nadwozi. Bezgotówkowe rozliczenia są bardzo wygodną formą dla Klienta.

Chcesz naprawić bezgotówkowo swój samochód? Zadzwoń – INFOLINIA tel. 509 350 745 (Warszawa), 728 359 779 (Białystok, Ełk) lub odwiedź stronę: chcę zgłosić szkodę komunikacyjną

By ułatwić Ci decyzję, zapoznaj się ze standardem jaki stosujemy w procesie zgłaszanie szkód komunikacyjnych

.